Nedskräpad fastighet i Hedemora får vänta på saneringsbesked

Miljö- och samhällsbyggnadsnämnden i Hedemora återremitterar ärendet om en kraftigt nedskräpad fastighet för att klargöra kommunens ansvar.
Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.


